Гарантія
Гарантія та сервісне
обслуговування
Яка гарантія і на які
товари надається?
На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує відсутність в товарі заводських несправностей і дефектів. Термін гарантії варіюється від 2-х тижнів до 3 років в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії кожного товару вказаний в описі, в разі виникнення питань ви завжди можете зв'язатися з нами перейшовши на сторінку зворотного зв'язку, за допомогою онлайн-чату, або по телефону (096) 010-40-50. До кожного замовлення додається гарантійний лист.
Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).
Чи можливо обміняти товар?
Так, ви можете здійснити обмін або повернення товару протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
Для товару необхідно щоб:
- товар, не був у вжитку і не мав слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п.;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережені всі ярлики і заводське маркування.
У разі непрацездатності товару, обмін або повернення здійснюється виключно з наявністю висновку авторизованого сервісного центру, про те, що умови експлуатації не порушені.
З яких причин Ви можете отримати відмову в прийнятті повернення або обміну?- Вироби, були пошкоджені або модифіковані (виключаючи заводський брак)
- Вироби, мають сліди користування
- Індивідуальні замовлення, зроблені на вимогу замовника (виключаючи заводський брак)
- Закінчився 14 денний строк з дня продажу
Де і як можна зробити обмін або повернення?
Обміняти або повернути товар можна в будь-якому з наших магазинів або відправивши нам автоперевізником.
При виникненні питання про умови доставки товару нам автоперевізником, телефонуйте:
Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого устаткування, упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт покупки.У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо :
- порушені гарантійні пломби;
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або зміна компонентів товару;
- серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності :
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу;
- збереження інформації на жорсткому диску.
Подробнее: http://ikm.com.ua/warranty.html